Inhoudsopgave

OPBOUW

  • Maandag 25 oktober 2021 vanaf 08:00 uur. De standruimte dient uiterlijk om 15:00 uur compleet te zijn opgebouwd.
  • Het is mogelijk een zelf meegebrachte ondergrond onder je beursstand te leggen in overleg met de organisatie van de Horeca Xperience
  • Bier & Spijsstraat standhouders zijn verplicht een ondergrond neer te leggen onder hun standruimte. Deze dien je zelf mee te nemen.
  • De indeling van de kale standruimte op de desbetreffende locatie wordt bepaald door de organisatie van de Horeca Xperience.

AFBOUW

  • Dinsdag 26 oktober 2021 vanaf 18:00 tot 20:00 uur.
  • Woensdag 27 oktober 2021 vanaf 08:00 tot uiterlijk 11:00 uur
  • De standhouder is verplicht de gehuurde ruimte in dezelfde staat achter te laten zoals deze werd aangetroffen: schoon en netjes.
  • De organisatie van Horeca Xperience huurt de evenementen locatie van Stichting Martinikerk Groningen, Martinikerkhof 3, 9712 JG, Groningen.

HORECA XPERIENCE

  • Horeca Xperience staat voor twee dagen van horeca totaalbeleving.
  • Horeca Xperience is dé plek waar horecaprofessionals; ondernemers, personeelsleden, producenten, groothandels, vertegenwoordigers en studenten van horecaopleidingen elkaar ontmoeten.  
  • Standhouders demonstreren er hun producten en diensten, netwerken en nemen de bezoekers mee in hun verhaal.
  • Op Horeca Xperience vindt geen directe verkoop plaats van producten of diensten aan bezoekers, uiteraard kunnen er wel orders worden geschreven en contacten gelegd.
  • Op Horeca Xperience worden producten, gerechten en dranken gesampeld, workshops gegeven, ervaringen gedeeld, productuitleg gegeven en vinden vakwedstrijden plaats in diverse disciplines.
  • De standhouder dient zich te houden aan de officiële wetgeving met de nadruk op het schenken aan minderjarigen en/of dronken gasten, dit is je eigen verantwoordelijkheid. Bij twijfel dien je altijd om legitimatie te vragen.
  • Personen met een leeftijd onder de 18 jaar (herkenbaar aan een polsbandje) mogen het evenement alleen bezoeken onder begeleiding van een volwassene. Je dient je eerst te melden bij de organisatie.
  • Enige vorm van agressie of geweld dient gelijk gemeld te worden bij de organisatie. Bij geweld zal de organisatie gelijk de politie inschakelen. Veroorzakers van overlast worden van het terrein verwijderd.
  • Het is enkel en alleen toegestaan om vanuit je eigen stand flyers/folders uit te delen. Het is niet toegestaan je stand te promoten op de rest van de evenementen locatie.

EIGEN RISICO

  • Het betreden van de Martinikerk Groningen en bijbehorende terreinen is voor eigen risico.
  • Laden en lossen geschiedt volgens venstertijden* van Gemeente Groningen. De organisatie is niet verantwoordelijk voor eventuele boetes zowel binnen als buiten deze venstertijden. ’s Avonds laden en lossen is mogelijk door niet foutief te parkeren en maximaal 5 minuten. * Venstertijden: maandag t/m zondag 05:00 uur tot 12:00 uur.
  • De standhouder is zelf verantwoordelijk voor de veiligheid op en rond de eigen standplaats.
  • De organisatie van de Horeca Xperience kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade toegebracht aan de deelnemende stands. Je bent zelf verantwoordelijk voor het veiligstellen van producten en/of waardevolle spullen.
  • Enige schade aan de locatie (Martinikerk Groningen) door jouw toedoen of veroorzaakt door omstandigheden welke te maken hebben met je bedrijf en/of stand is je eigen verantwoordelijkheid en word achteraf in rekening gebracht. De schade zal worden bepaald door de locatie Stichting Martinikerk Groningen.
  • Na verzending van je aanmelding via onze website kan je je standruimte binnen 24uur kosteloos digitaal annuleren. Bij annulering na 24uur dien je je factuur alsnog volledig (100%) te betalen en zal jouw standruimte voor andere doeleinden worden gebruikt.

NIET MOGELIJK OF NIET TOEGESTAAN

  • Het is niet mogelijk om je stand aan te sluiten op stromend water. Indien je water nodig hebt, is dit per zelf meegebrachte emmer te verkrijgen in overleg met de organisatie van de Horeca Xperience.
  • Het is niet toegestaan te roken in de Martinikerk, hiervoor dien je naar de rookpaal bij de ingang te gaan.
  • Het is niet toegestaan om actief te verkopen op het evenement, uiteraard mag je wel sampelen en orders schrijven. Op actief verkopen staat een boete van € 500,- per overtreding.

VRAGEN

  • Voor alle vragen betreffende de Horeca Xperience omtrent de stand of andere zaken kan je je melden bij de floormanagers. Deze zijn maandag & dinsdag het aanspreekpunt.

VERPLICHT

  • Wanneer je je product wilt laten proeven aan de bezoeker, ben je verplicht om je product te samplen. Het is niet toegestaan om meer dan de 15 cl per bezoeker te schenken. Bij constatering van grotere hoeveelheden geschonken product is de organisatie genoodzaakt de gederfde inkomsten te factureren.
  • Indien je gebruik wilt maken van elektriciteit dien je dit bij de aanmelding van de beurstand aan te geven. Je dient zelf een professionele 220 of 380 volt stekkerdoos mee te nemen om je stroom te verdelen. Tevens dien je het maximaal te gebruiken wattage aan te geven, dit controleert de organisatie bij de opbouw van de stand. Op de beursdag zelf kan het stroompunt niet meer worden aangepast.
  • Voor het ophangen van beursmateriaal gebruikt u uitsluitend uw eigen beursstand. Het bevestigen en/of beveiligen van uw stand aan een wand of dergelijke is niet toegestaan.
  • Afvalverwerking: je dient je eigen afval mee te nemen of gebruik te maken van de betaaloptie afvalverwerking door de Horeca Xperience. N.B: Laat je als nog meer dan 1 vuilniszak achter zonder gebruik te maken van onze betaaloptie, dan wordt er een boete van € 250,- bij je in rekening gebracht.
  • Na verzending van je aanmelding via onze website dien je je factuur binnen de gestelde tijd (vanaf factuurdatum, wettelijk 30 dagen) te betalen aan Horeca Xperience. Indien je niet in staat bent je beursstand te exploiteren, dien je dit vooraf aan te geven. Je dient alsnog je factuur te betalen. N.B: Betaal je de factuur niet binnen de gestelde termijn, dan zal de organisatie per veertien werkdagen 15% van het openstaande bedrag in rekening brengen, met een minimum van € 75,-.
  • Facturen/contracten worden in oktober 2021 verstuurd naar de aangemelde standhouders. Dit zijn facturen/contracten met het volledige bedrag voor deelname (100%).

Op deze algemene voorwaarden geldt een copyright. © Horeca Xperience 2021